Artur Jankowski został dyrektorem marketingu i sprzedaży w KTK Sport

W spółce dziennikarskiej KTK Sport, wydawcy dziennika "Sport", utworzono nowe stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży. Objął je Artur Jankowski. Poprzednio...

W spółce dziennikarskiej KTK Sport, wydawcy dziennika "Sport", utworzono nowe stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży. Objął je Artur Jankowski. Poprzednio sprawami marketingu i sprzedaży zajmował się tymczasowo pełnomocnik zarządu, dziennikarz "Sportu" Zbigniew Cieńciała. Jankowski odpowiada za marketing i sprzedaż powierzchni tytułu, jego zadaniem jest także stworzenie nieistniejącego wcześniej działu sprzedaży. Wydawnictwo planuje zatrudnienie w nim jednej bądź dwóch osób. Utworzenie działu sprzedaży to kolejny krok w zmianach struktury wydawnictwa. Odkąd w marcu ubiegłego roku KTK Sport został nie tylko właścicielem, ale i wydawcą tytułu "Sport", zaplecze usługowe utworzone zostało od nowa. Zrestrukturyzowano m.in. dział finansowy, marketingowy i kolportażu. Artur Jankowski przez ostatnie pięć lat pracował w Poznaniu, Łodzi i Krakowie w Grupie Radiowej Agory SA na stanowisku dyrektora sprzedaży. Wcześniej przez osiem lat był dyrektorem sprzedaży w Radiu Flash na Śląsku. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.