Ian Dutfield został dyrektorem marketingu w Mercedes-Benz

Ian Dutfield objął stanowisko marketing directora w należącym do DaimlerChryslera Mercedes-Benz. Zastąpił tym samym Nicka Ratcliffe'a, który odszedł z firmy...

Ian Dutfield objął stanowisko marketing directora w należącym do DaimlerChryslera Mercedes-Benz. Zastąpił tym samym Nicka Ratcliffe'a, który odszedł z firmy w ubiegłym miesiącu po ponad trzech latach współpracy. Kariera Dutfielda w Mercedes-Benz rozpoczęła się od objęcia przez niego stanowiska doradcy technicznego w kwietniu 1985 roku. Przed objęciem stanowiska marketing directora był menedżerem ds. rozwoju produktu w dziale marketingu samochodów osobowych Mercedes-Benz. Wcześniej przez cztery lata był service support directorem w dziale obsługi klienta. DaimlerChrysler ogłosił w maju br. światowy przetarg na agencję, która przygotuje launch samochodów Mercedes-Benz klasy C. Obsługę budżetu, którego wysokość szacuje się na 10 mln funtów, wygrała agencja BBDO. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.