Bartosz Barański, były dyrektor Media Concept, zakłada agencję ambientową Walls

Bartosz Barański, poprzednio dyrektor warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept, zakłada firmę Walls, która ma się specjalizować w projektach z...

Bartosz Barański, poprzednio dyrektor warszawskiego oddziału domu mediowego Media Concept, zakłada firmę Walls, która ma się specjalizować w projektach z zakresu ambient mediów. W nowej spółce objął stanowisko prezesa zarządu. - Oferta Walls ma przede wszystkim opierać się na odpowiednim pozycjonowaniu produktów ambientowych wobec tradycyjnego outdooru. Poza tym zamierzam zaproponować klientom pomiary efektywności niestandardowych projektów, przede wszystkim w zakresie kosztowym. Chcę wzorować się na rozwiązaniach przyjętych przez branżę w Europie Zachodniej - mówi Barański. Walls chce nawiązać w tym celu współpracę z zewnętrzną firmą badawczą. Firma ma proponować produkty niszowe uzupełniające tradycyjne kampanie reklamowe. Zamierza wprowadzić na rynek również własne nośniki ambientowe stanowiące adaptację m.in. nośników z Niemiec. Pierwsze projekty Walls zrealizuje najprawdopodobniej wiosną 2007 r. Głównym adresatem oferty firmy mają być domy mediowe. Barański rozpoczął pracę w Media Concept w listopadzie 2005 r. Wcześniej pracował jako kierownik ds. badań i analiz w firmie reklamy zewnętrznej AMS SA. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.