BGŻ rozpisze przetarg na media

Bank Gospodarki Żywnościowej (BGŻ) rozpisze niebawem przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego od początku przyszłego roku. Jak mówi Maria Kudelska,...

Bank Gospodarki Żywnościowej (BGŻ) rozpisze niebawem przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego od początku przyszłego roku. Jak mówi Maria Kudelska, dyrektor departamentu komunikacji w BGŻ, zaproszenia do udziału w przetargu zostały wysłane do wybranych agencji mediowych, a wśród nich do Universal McCann, z którym BGŻ współpracuje obecnie (umowa obowiązuje do końca roku). Do początku przyszłego tygodnia ma być skompletowana lista agencji, które wezmą udział w przetargu. Agencją kreatywną BGŻ jest McCann Erickson (agencja i dom mediowy pracują dla banku od jesieni 2004 r.). Wiosną tego roku BGŻ zmienił logo, przeprowadził zmianę wystroju swoich 250 placówek, aktywnie prowadzi też komunikację reklamową (kredytów hipotecznych, a ostatnio kredytów dla przedsiębiorców). (MB, JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.