Monika Klama, do niedawna brand manager Tyskiego, w dziale strategii agencji Peppermint

Monika Klama rozpoczęła pracę w dziale strategii firmy marketing services Peppermint, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do czerwca br. pracowała jako brand...

Monika Klama rozpoczęła pracę w dziale strategii firmy marketing services Peppermint, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Do czerwca br. pracowała jako brand manager marki Tyskie w Kompanii Piwowarskiej. Była związana z marketerem ponad trzy lata i przez ten okres odpowiadała za markę Tyskie, najpierw jako junior brand manager, a następnie jako brand manager. Jest absolwentką zarządzania i marketingu w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, wcześniej pracowała m.in. jako pracownik dydaktyczny na tej uczelni. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.