Call Center Poland wydaje pismo dla konsultantów "Callinka"

Call Center Poland wydaje pismo dla konsultantów telefonicznych "Callinka". Adresowane jest ono do obecnych pracowników firmy, ale także, a może...

Call Center Poland wydaje pismo dla konsultantów telefonicznych "Callinka". Adresowane jest ono do obecnych pracowników firmy, ale także, a może przede wszystkim, do kandydatów do pracy w telemarketingu. Publikacja prezentuje m.in. informacje o tym, jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej, i przybliża sylwetki ciekawych osób, które zaczynały swoją karierę w call center. Obecnie "Callinka" jest eksponowana w internecie w miejscu strony głównej Call Center Poland www.ccp.pl. Publikację firma przygotowuje własnymi siłami. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.