Producent obuwia Befado wybiera agencję BTL i ATL

Bielskie Zakłady Obuwia "Befado" rozpisały dwa przetargi dotyczące wiosenno-letniej kampanii reklamowej. Jeden dotyczy wyboru agencji BTL, drugi - ATL. W...

Bielskie Zakłady Obuwia "Befado" rozpisały dwa przetargi dotyczące wiosenno-letniej kampanii reklamowej. Jeden dotyczy wyboru agencji BTL, drugi - ATL. W przypadku działań BTL Befado wysłało briefy do ośmiu firm marketing services, w przypadku ATL - do 20 agencji reklamowych. Marketer wcześniej wybrał dom mediowy PRO Media House do współpracy przy planowaniu i zakupie mediów. Wiosenno-letnia kampania reklamowa ma objąć m.in. działania w telewizji. Będą to pierwsze poważne inwestycje reklamowe Befado od lat. Firma produkuje obuwie męskie, damskie, dziecięce oraz lecznicze Dr Orto. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.