Rusza kampania launchowa ubezpieczeń Axy

Avanssure SA, polski oddział francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa, rozpoczyna kampanię reklamową mającą wprowadzić na rynek nową markę ubezpieczeń Axa. W...

Avanssure SA, polski oddział francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa, rozpoczyna kampanię reklamową mającą wprowadzić na rynek nową markę ubezpieczeń Axa. W pierwszej fazie kampania obejmie nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy i reklamy na pojazdach komunikacji miejskiej) oraz prasę. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD. Claim marki to "Axa. Pewnie przez życie". Towarzystwo reklamuje się też pod hasłem "Największa w Europie firma ubezpieczeniowa już w Polsce". Przedstawiciele Axy nie chcą ujawniać danych o wysokości nakładów reklamowych ani swoich planów sprzedażowych. Ubezpieczenia Axy dostępne będą w systemie direct (sprzedawane przez telefon). Axa, która w Europie obsługuje 51 mln klientów, podobną działalność prowadzi już we Francji, Hiszpanii, Portugalii, Niemczech, Irlandii i Japonii. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.