Agencje walczą o budżet olimpijski wart 60 mln funtów

Międzynarodowy Komitet Olimpijski poszukuje agencji, która zajmie się promocją letnich igrzysk olimpijskich Pekin 2008. Przedmiotem przetargu jest budżet wart 60...

Międzynarodowy Komitet Olimpijski poszukuje agencji, która zajmie się promocją letnich igrzysk olimpijskich Pekin 2008. Przedmiotem przetargu jest budżet wart 60 mln funtów. Niebawem wyłonione zostaną cztery agencje, które spotkają się w finale przetargu. Kampania ma nawiązywać do idei humanitaryzmu. Tego typu nawiązania wykorzystywano już wcześniej w promocjach olimpijskich, np. przy igrzyskach w Atenach w 2004 r. Nad promocją pracowała wówczas agencja Saatchi & Saatchi z Nowego Jorku. W 2000 r. igrzyska w Sydney obsługiwała TBWA/ChiatDay. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.