Home.pl rozpoczyna wydawanie magazynu dla MŚP "Webhosting" w nakładzie 300 tys. egz.

Home.pl, dostawca usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, rozpoczyna wydawanie magazynu "Webhosting". Ma to być kwartalnik w nakładzie 300...

Home.pl, dostawca usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw, rozpoczyna wydawanie magazynu "Webhosting". Ma to być kwartalnik w nakładzie 300 tys. egz., bezpłatny. Jak mówi Piotr Kapcio, dyrektor marketingu Home.pl, jest to pierwszy regularny magazyn poświęcony rynkowi domen i hostingu w naszym kraju. Znajdą się w nim materiały informacyjne i poradnikowe związane z wykorzystywaniem usług internetowych. - Formuła magazynu jest wzorowana na najlepszych polskich i zagranicznych projektach tego typu wydawanych przez operatorów telekomunikacyjnych czy internetowych. Nie chcemy, by była to gazetka autopromocyjna. Naszym celem jest edukacja rynku małych firm, pokazywanie im, jak wykorzystywać internet do zarabiania pieniędzy. Do tego będziemy wykorzystywali ten magazyn, a nie wprost do promocji własnych usług. Myślę, że z numeru na numer coraz lepiej będzie to widać, bo jednak jest to dla nas zupełnie nowy obszar działania, którego dopiero się uczymy - mówi Kapcio. "Webhosting" będzie dystrybuowany wysyłkowo wśród klientów Home.pl oraz w formie insertów do wybranych magazynów komputerowych. Planowana jest także dodatkowo dystrybucja w formie elektronicznej. Pierwszy numer magazynu ma 16 stron i zawiera artykuły pogrupowane w trzech głównych działach tematycznych: domeny, serwery, bezpieczeństwo. Kolejne numery mają być wzbogacane m.in. o wywiady i testy sprzętu. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.