Mika Salmi odpowiada za globalne projekty internetowe MTV

MTV Networks zamierza zintensyfikować inwestycje w internet, w którym chce rywalizować z serwisami MySpace i YouTube specjalizującymi się w dotarciu...

MTV Networks zamierza zintensyfikować inwestycje w internet, w którym chce rywalizować z serwisami MySpace i YouTube specjalizującymi się w dotarciu do młodzieżowych grup docelowych. W tym celu powołała Mikę Salmiego na stanowisko president of global digital media. Salmi był założycielem i CEO firmy Atom Entertainment prowadzącej serwis gier online, przejętej na początku tego roku przez MTV. W ramach struktur nadawcy ma budować strategię nazwaną an engaging universe, zawierającą kontent muzyczny i rozrywkowy, kierowany do młodych ludzi. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.