Wirtualna Polska wkrótce wybierze agencję reklamową

Wirtualna Polska SA prowadzi konkurs, który ma na celu wybór agencji reklamowej do obsługi najbliższych działań ATL firmy. Szczegóły projektu...

Wirtualna Polska SA prowadzi konkurs, który ma na celu wybór agencji reklamowej do obsługi najbliższych działań ATL firmy. Szczegóły projektu nie są znane. Natalia Hatalska-Woźniak, kierownik zespołu komunikacji Wirtualnej Polski, potwierdziła fakt prowadzenia konkursu, ale nie podała żadnych dodatkowych informacji. Wyjaśniła jedynie, że wchodzi on w końcową fazę. Liczba i nazwy zaproszonych agencji nie są znane. Ostatnią kampanię reklamową WP realizowaną we wrześniu br. od strony kreacji przygotowywała agencja reklamowa Rafineria, za zakup i planowanie mediów odpowiadał zespół komunikacji Wirtualnej Polski. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.