Nowa seria wydawnicza "Super Expressu" wspierana kampanią

Media Express, wydawca "Super Expressu", od sobotniego wydania gazety będzie dołączał kolejne tomy sagi "Grzech pierworodny". Pierwsza książka zostanie dodana...

Media Express, wydawca "Super Expressu", od sobotniego wydania gazety będzie dołączał kolejne tomy sagi "Grzech pierworodny". Pierwsza książka zostanie dodana bezpłatnie. Kolejne będą się ukazywały w każdą kolejną środę. Cena książki będzie wynosiła 9,9 zł plus cena "Super Expressu". Według planów wydawnictwa ukaże się kilkanaście tomów sagi. Wprowadzeniu kolekcji wydawniczej towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Strategię i kreację reklamy przygotowała wewnętrzna agencja In House. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MindShare Polska. Działania reklamowe obejmą m.in. telewizję, radio i prasę. Wartość budżetu nie jest znana. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.