PKT szuka agencji reklamowej

Polskie Książki Telefoniczne szukają agencji do realizacji przyszłorocznej kampanii reklamowej. Jacek Trujnara, dyrektor marketingu PKT, potwierdził, że briefy przetargowe wysłano...

Polskie Książki Telefoniczne szukają agencji do realizacji przyszłorocznej kampanii reklamowej. Jacek Trujnara, dyrektor marketingu PKT, potwierdził, że briefy przetargowe wysłano do kilku wybranych agencji, w tym do Demo Effective Launching, która zrealizowała tegoroczną kampanię PKT (nazw pozostałych agencji marketer nie ujawnia). Rozstrzygnięcie przetargu ma nastąpić do końca miesiąca. PKT współpracuje z agencjami na zasadzie projektowej. Kampania, której start planowany jest na początek przyszłego roku, obejmie swoim zasięgiem outdoor, prasę, radio i internet. Planowanie i zakup mediów firma realizuje we własnym zakresie. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.