PHD ma przejąć obsługę Unilevera; Wiśniewski obejmie zarządzanie

PHD Poland, nowy dom mediowy grupy Omnicom Group, przejmie prawdopodobnie obsługę budżetu Unilevera, jednego z największych polskich reklamodawców. Informację na...

PHD Poland, nowy dom mediowy grupy Omnicom Group, przejmie prawdopodobnie obsługę budżetu Unilevera, jednego z największych polskich reklamodawców. Informację na ten temat podał na wewnętrznym spotkaniu z zespołem Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland (PHD i OMD należą do Omnicom Media Group). Struktury spółki PHD dopiero powstają, a za jej zarządzanie ma odpowiadać Rafał Wiśniewski. Wiśniewski do niedawna pełnił funkcję dyrektora biura reklamy i ogłoszeń spółki Media Express, wydawcy "Super Expressu". Pracował jako szef reklamy "Super Expressu" od początku czerwca 2003 r. Wcześniej zajmował stanowisko dyrektora generalnego domu mediowego PanMedia Western, z którym związany był od 1998 r. Obecnie Unilever jest obsługiwany przez Initiative Warszawa. Do przetargu na obsługę tego budżetu w regionie Europy Środkowej i Wschodniej była zaproszona także sieć MindShare, zwycięzca przetargu na obsługę Unilevera w Europie Zachodniej. Rozstrzygnięty właśnie przetarg dotyczył obsługi marketera na rynkach: polskim, czeskim, węgierskim i rumuńskim. W portfolio Unilevera, pierwszego klienta debiutującej na rynku PHD Poland, są m.in. marki: Dove, Rexona, Domestos, Knorr, Algida, Lipton, Helmann's i Delma. (JN, JD, KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.