P4 prowadzi przegląd domów produkcyjnych

Operator komórkowy P4 prowadzi przetarg, którego celem ma być wybór studiów filmowych, którym powierzane będą realizacje produkcyjne w ramach planowanych...

Operator komórkowy P4 prowadzi przetarg, którego celem ma być wybór studiów filmowych, którym powierzane będą realizacje produkcyjne w ramach planowanych kampanii reklamowych. Prawdopodobnie zostaną wybrane trzy studia, a rozdział budżetów produkcyjnych odbywał się będzie pomiędzy nimi na zasadzie wewnętrznych konkursów. Nazwy i liczba zaproszonych firm produkcyjnych nie są znane. W opiniowaniu studiów w przetargu brać będzie udział oprócz marketera agencja reklamowa Brain, której powierzony został budżet ATL firmy. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.