Ogłoszono wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard

MTM Management ogłosiło wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard, w którym poddano ocenie satysfakcję klientów z produktów i usług. Badanie...

MTM Management ogłosiło wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard, w którym poddano ocenie satysfakcję klientów z produktów i usług.

Badanie zrealizował instytut TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15. roku życia. Było to badanie ilościowe, zrealizowane przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. W każdej z 23 kategorii produkty i usługi oceniane były w od 3 do 5 kluczowych z punktu widzenia użytkownika wymiarach.

Oceny satysfakcji dokonali rzeczywiści klienci korzystający z danych usług czy produktów.

Najwyższe oceny otrzymali: mBank (kat. konta osobiste), Commercial Union Polska (ubezpieczenia na życie), Volkswagen (samochody), Warta SA (ubezpieczenia samochodowe), Shell (stacje paliw), Michelin (opony), PTK Centertel (operator telekomunikacyjny), Nokia (telefony), LG (telewizory), Canon (aparaty cyfrowe), Sony (kamery wideo), Whirlpool (lodówki), Bosch (pralki), Philips (odkurzacze), Mastercook (kuchenki gazowe i elektryczne), Gerda (budownictwo), Dekoral (farby), Bosch (narzędzia), Auchan (hipermarkety), Piotr i Paweł (supermarkety), Leroy Merlin (hipermarkety budowlane), Decathlon (supermarkety sportowe) i Arkadia w Warszawie (centra handlowe). (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.