Telefonia Dialog rusza z nową kampanią i przedłuża przetarg

Telefonia Dialog, operator telekomunikacyjny należący do KGHM Polska Miedź SA, rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Nieskończone możliwości". Zaplanowane działania...

Telefonia Dialog, operator telekomunikacyjny należący do KGHM Polska Miedź SA, rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem "Nieskończone możliwości". Zaplanowane działania potrwają do 19 kwietnia br. Marketer wykorzysta reklamy radiowe, prasowe oraz outdoor (billboardy, citylighty oraz airboardy), a także reklamy w internecie (bannery, e-mailing do użytkowników poczty największych portali oraz kampanię w wyszukiwarkach). Działania reklamowe obejmą obszary w zasięgu sieci kablowej Dialogu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie).

Kreację przygotowała agencja reklamowa Grupa 3, a planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy MPG.

Telefonia Dialog przesunęła jednocześnie rozstrzygnięcie przetargu na obsługę budżetu kreatywnego prowadzonego od początku roku. Pierwotnie miał się on zakończyć w lutym, jednak obecnie operator informuje, że rozstrzygnięcie nastąpi w marcu br. Operator nie ujawnia, ile agencji w nim uczestniczy ani jakie to są agencje. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.