PKO BP rusza z nową odsłoną reklam Max Pożyczki

Bank PKO BP rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową pożyczki gotówkowej Max Pożyczka. Przekaz eksponuje jej główne zalety, czyli możliwości szybkiego uzyskania...

Bank PKO BP rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową pożyczki gotówkowej Max Pożyczka. Przekaz eksponuje jej główne zalety, czyli możliwości szybkiego uzyskania pożyczki na dowolny cel i o połowę niższej prowizji przy wykupieniu ubezpieczenia na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Komunikowane są także inne korzyści: minimum formalności, wysoka maksymalna kwota i długi okres kredytowania.

30-sekundowy spot telewizyjny będzie emitowany do końca marca br. w: TVP1, TVP2, Polsacie i TVN. Reklamy będą również w internecie (kampania w największych portalach internetowych: Onet, Interia, Bankier.pl, Wirtualna Polska, Gadu-Gadu, Ad.net, O2, Gazeta.pl), a wsparciem będą: plakaty, ulotki i naklejki w oddziałach banku oraz w 200 wybranych centrach handlowych na terenie kraju - sieci: Tesco, E.Leclerc, Kaufland i Billa.

Koncepcja kampanii oraz kreacja zostały przygotowane przez agencję Testardo Gram (spot reklamowy wyreżyserował Bartek Prokopowicz), kampanię internetową przygotowała agencja Hypermedia, a za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.