RMF Classic w pierwszej kampanii telewizyjnej

Stacja radiowa RMF Classic (Broker FM) prowadzi kampanię reklamową w telewizji, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki. W jej ramach...

Stacja radiowa RMF Classic (Broker FM) prowadzi kampanię reklamową w telewizji, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki. W jej ramach prezentowane są dwa spoty 10-sekundowe pod hasłem "Rosną akcje klasyki. RMF Classic" i "RMF Classic. Klasyka muzyki filmowej".

Działania potrwają do końca marca br., prowadzone są m.in. w: TVP1, TVP2, TVP Kultura i TVP Historia. Za kreację oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dział promocji Grupy Broker FM. (DD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.