Sieć DB Kredyt prowadzi projekt "Spotkanie po ratach"

Deutsche Bank PBC SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego w ramach swojej sieci pożyczkowej DB Kredyt. Nowy spot telewizyjny,...

Deutsche Bank PBC SA rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową kredytu konsolidacyjnego w ramach swojej sieci pożyczkowej DB Kredyt.

Nowy spot telewizyjny, zatytułowany "Spotkanie po ratach", to zabawna relacja z balu znajomych ze szkolnej ławy przypominającego studniówkę sprzed lat. Bohaterowie spotu w rozmowach podają sobie liczbę spłacanych rat kredytowych jako wyznacznik obecnej sytuacji materialnej. Wśród gości pojawia się zadowolony, pewny siebie mężczyzna, który skorzystał z kredytu konsolidacyjnego w DB Kredyt i może pochwalić się tylko jedną ratą oraz dodatkową gotówką. Sala zamiera, orkiestra milknie, a jedna z dawnych koleżanek mdleje z wrażenia. Film powstał w wersji 30-sekundowej oraz krótszej 15-sekundowej.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Directors (o jej powstaniu informowaliśmy w DS "MMP" z 21 października 2008 r.), a za planowanie i zakup mediów odpowiada Macroscope OMD.

Kampania reklamowa kredytu konsolidacyjnego potrwa do końca marca br. Spot reklamowy będzie emitowany w: TVP1, TVP2, TVN, TVN24, Polsacie, TVN Siedem, TV4, TVP3, oraz w kanałach tematycznych i niszowych. Reklamy pojawią się także w prasie ogólnopolskiej i regionalnej (m.in. w: "Gazecie Wyborczej", "Fakcie" i "Metrze", oraz w TV-guide'ach, m.in. w: "Tele Tygodniu", "Fakt TV", "Tele Świat", "Imperium TV", "Super TV", "To & Owo"), działania reklamowe obejmują także internet (m.in. portale: Interia.pl, WP.pl, O2.pl, Onet.pl, Nasza-klasa.pl oraz Google.pl).

DB Kredyt jest marką (z własną siecią placówek) należącą do banku Deutsche Banku PBC SA wyspecjalizowaną w kredytach i pożyczkach. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.