Dotcom River startuje z wyszukiwarką produktów Kangoo.pl
Spółka Dotcom River startuje z wyszukiwarką produktów Kangoo.pl. - Produkt łączy cechy porównywarki cenowej i wyszukiwarki internetowej - mówi Piotr...
Spółka Dotcom River startuje z wyszukiwarką produktów Kangoo.pl. - Produkt łączy cechy porównywarki cenowej i wyszukiwarki internetowej - mówi Piotr Jarosz, prezes Dotcom River. Różnica między Kangoo a porównywarką polega na tym, że wyszukiwarka nie pobiera opłat za prezentację produktu ani kliknięcie na ofertę, a dodatkowo podanie ceny nie jest obowiązkowe. Te dwa elementy eliminują niektóre sklepy i ich oferty z typowych porównywarek. Kangoo.pl korzysta z bazy 5 tys. sklepów oraz ich oferty. Łącznie przeszukiwanych jest ponad 500 tys. produktów. Wyniki można sortować w zależności od ceny (o ile jest ona podana), sposobu dostawy itp. Nowością jest też informacja o dostępności towaru. Wyszukiwarka ma zarabiać na linkach sponsorowanych, np. z informacją o promocjach w sklepach. (TW)