Wide Open realizuje konkurs internetowy dla Aviko

Agencja interaktywna Wide Open przygotowała dla firmy Aviko konkurs internetowy "Akcja - kreacja", w którym internauci mogą tworzyć obrazki z...

Agencja interaktywna Wide Open przygotowała dla firmy Aviko konkurs internetowy "Akcja - kreacja", w którym internauci mogą tworzyć obrazki z użyciem frytek tej marki.

Konkurs jest kontynuacją ogólnopolskiej kampanii billboardowej frytek Aviko, która odbyła się w największych miastach Polski. Kampania komunikowała nowe opakowania produktów. Za kreację reklam była odpowiedzialna agencja GPD, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Starlink. W konkursie można wygrać m.in. iPody i zaproszenia do Multikina. Obecnie marka jest ponadto wspierana konkursem konsumenckim w RMF FM. (TWI)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.