Jarosław Skowron nowym szefem marketingu DB Kredyt
Deutsche Bank PBC SA reorganizuje struktury DB Kredyt, czyli swojej części wyspecjalizowanej w udzielaniu szybkich kredytów gotówkowych dla klientów indywidualnych....
Deutsche Bank PBC SA reorganizuje struktury DB Kredyt, czyli swojej części wyspecjalizowanej w udzielaniu szybkich kredytów gotówkowych dla klientów indywidualnych.
Powołano departament marketingu CF (consumer finance), którego dyrektorem został Jarosław Skowron. Dotychczas pełnił on funkcję zastępcy dyrektora departamentu marketingu i produktów CF kierowanego przez Katarzynę Jóźwik. Jóźwik objęła zaś stanowisko dyrektora nowo utworzonego departamentu zarządzania obszarem kredytów detalicznych CF Deutsche Banku PBC.
DB Kredyt jest odrębną linią biznesową (i marką) w ramach Deutsche Banku PBC - dysponuje własną siecią oddziałów i samodzielnie zarządza marketingiem. Współpracuje np. z agencją reklamową Directors (o jej powstaniu informowaliśmy w DS "MMP" z 21 października 2008 r.), podczas gdy macierzysty Deutsche Bank współpracuje z Testardo Gram. Media dla grupy planuje i kupuje Macroscope OMD. (MB)