Twitter promuje mash-up w zamian za udziały w przychodach

Federated Media będzie dzielić się z Twitterem wpływami z reklam przy mash-upie opartym na Twitter.com i LinkedIn.com.

Twitter rozpoczął delikatne promowanie nowego serwisu dla klientów biznesowych, znanego jako ExecTweets, na swoim blogu firmowym oraz stronach głównych Twittera - w zamian ma otrzymać część udziałów w przychodach. ExecTweets jest mash-upem [mash-up to serwis wykorzystujący istniejące usługi pochodzące z różnych źródeł w sieci, łączy je w całość, tworząc nową usługę/serwis - red.] serwisów Twitter.com i LinkedIn.com. Stworzony został przez agencję Federated Media i Microsoft.
Federated Media, którego sieć reklamowa obejmuje m.in. BoingBoing.net i TechCrunch.com, zapowiedziała, że będzie się dzielić z Twitterem wpływami z reklamy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.