Wspólna oferta OMS i Europlakatu

Jeden produkt, w postaci komplementarnej sieci nośników reklamy zewnętrznej typu citylight poster, planują zaoferować na rynku firmy Europlakat Polska i...

Jeden produkt, w postaci komplementarnej sieci nośników reklamy zewnętrznej typu citylight poster, planują zaoferować na rynku firmy Europlakat Polska i Outdoor Media Services, dom sprzedaży Grupy Outdoor. Inicjatorzy tego pomysłu chcą tym samym wzajemnie uzupełnić posiadane przez siebie systemy tych nośników i rozpocząć w najbliższym czasie sprzedaż. Obie firmy dysponują ogólnopolską siecią clp, która liczy ponad 1400 nośników (stan na dzień 31.12.1998r.). (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.