Kawa Prima bada zwyczaje wielkanocne
Badanie Ośrodka Badań Opinii Publicznej TNS OBOP „Rozmowy Polaków w XXI wieku” przeprowadzone na zlecenie marki Cafe Prima jednoznacznie pokazuje, że jesteśmy narodem kawoszy.
Aż 70 proc. Polaków zadeklarowało, że pije kawę regularnie, a jedną z okazji są nadchodzące święta Wielkanocy. Spędzając czas przy wielkanocnym stole, najwięcej, bo aż 42 proc. Polaków rozmawia na temat bliskich im osób i chętnie plotkuje. Tylko 14 proc. respondentów odpowiada, że w tym czasie rozmawia na tematy związane ze zdrowiem. Natomiast co dziesiąty pytany,deklaruje, że podczas rodzinnych spotkań przy kawie oddaje się wspomnieniom. W przeciwieństwie do Bożego Narodzenia, które jest typowo rodzinnym świętem, w Wielkanoc wielu z nas rozszerza grono gości i chętnie w tym czasie do świątecznego stołu zaprasza również znajomych.
TW

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.