"Winx Club", kolejny nowy tytuł Media Service Zawada, wspierany kampanią
Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło kolejny tytuł dla dzieci. Miesięcznik "Winx Club" skierowany jest do dziewczynek w wieku 9-14 lat....
Wydawnictwo Media Service Zawada wprowadziło kolejny tytuł dla dzieci. Miesięcznik "Winx Club" skierowany jest do dziewczynek w wieku 9-14 lat. Debiutowi towarzyszy kampania. Za planowanie i zakup czasu telewizyjnego odpowiedzialne są At Media i Mediaedge:cia. Działaniami promocyjnymi objęto: TVP1, Polsat, ZigZap, Cartoon Network, Jetix. Poza tym wsparciem są reklamy prasowe i internetowe. Wydawca spodziewa się 70-procentowej sprzedaży z 50-tysięcznego nakładu. Cena egzemplarzowa wynosi 9,99 zł. Ma na nią wpływ wysoka jakość poligraficzna "Winx Club". Do każdego numeru będzie dołączany gadżet. Media Service Zawada w br. wprowadziło także tytuły: "Magazyn Jetix", "Scooby-Doo!", "Odlotowe Agentki". Dłużej wydaje już "Cartoon Network Magazyn" i "Świat Przygód Hugo". Koncepcja tytułów nawiązuje do popularnych programów i stacji telewizyjnych dla dzieci. (KP)