IQ Marketing prowadzi animacje dla budyni Dr.Oetkera
W największych sieciach handlowych na terenie całej Polski trwa promocja sprzedaży budyni Dr.Oetkera. Celem akcji jest zbudowanie wizerunku budyni Dr.Oetkera...
W największych sieciach handlowych na terenie całej Polski trwa promocja sprzedaży budyni Dr.Oetkera. Celem akcji jest zbudowanie wizerunku budyni Dr.Oetkera jako marki dostępnej i bliskiej, do codziennego spożywania. Projekt wspiera także wprowadzenie na rynek nowych opakowań. W ramach promocji przez sześć kolejnych weekendów w sieciach handlowych Auchan, Real, Geant, Carrefour, Leclerc oraz większych supermarketach odbywają się degustacje produktu, podczas których hostessy informują o sposobach jego przyrządzania. Każdy, kto zadeklaruje chęć kupienia co najmniej trzech budyni Dr.Oetkera, otrzymuje w prezencie plastikową łyżeczkę, która zmienia kolor pod wpływem temperatury. Akcja promocyjna potrwa do 19 listopada br. Za opracowanie koncepcji, kreację oraz realizację promocji odpowiedzialna jest agencja IQ Marketing. (TW)