Grzegorz Chojecki new technology managerem w Tequila/Polska
Grzegorz Chojecki jako new technology account manager dołączył do warszawskiego oddziału agencji marketing services Tequila/Polska. Przez ostatnie kilka lat był...
Grzegorz Chojecki jako new technology account manager dołączył do warszawskiego oddziału agencji marketing services Tequila/Polska. Przez ostatnie kilka lat był związany z agencją DDB Warszawa, gdzie pracował jako IT project manager. W tym okresie Grzegorz Chojecki był odpowiedzialny za prowadzenie kampanii reklamowych w internecie, projektów multimedialnych i stron internetowych dla klientów, m.in. TP SA, Nissana, Kompanii Piwowarskiej, Unilevera i Eurobanku. - Zgodnie z założeniami, jakie przyjęliśmy pod koniec ubiegłego roku, w każdym z trzech zespołów client service powinna pracować osoba, która będzie inspirowała do wykorzystania nowoczesnych technologii w projektach realizowanych przez agencję - mówi Michał Lehmann, dyr. generalny agencji. Ostatnio Tequila/Polska realizuje coraz więcej projektów związanych z technologią m.in. dla takich klientów, jak: Unilever, Kompania Piwowarska i Nivea Polska. (TW)