Henyo Behrendt straciła obsługę marki Cherokee

Czeski oddział agencji Lowe wygrał w regionalnym przetargu na obsługę Cherokee. Będzie obsługiwał markę odzieży sprzedawaną w Tesco na rynkach...

Czeski oddział agencji Lowe wygrał w regionalnym przetargu na obsługę Cherokee. Będzie obsługiwał markę odzieży sprzedawaną w Tesco na rynkach Czech, Węgier, Słowacji i Polski od początku przyszłego roku. Nie wiadomo na razie, jakie agencje będą odpowiadały za adaptację kreacji. W przetargu startowała polska agencja Henyo Behrendt, która przygotowywała oprawę debiutu Cherokee w Polsce (wiosną br.) i kampanię jej jesienno-zimowej kolekcji. Henyo nadal będzie pracowała dla marketera jako agencja obsługująca budżet kreatywny Tesco. W zakresie mediów zarówno markę Tesco, jak i Cherokee ma obsługiwać w przyszłym roku MediaCom Warszawa. (JN, JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.