Edipresse promuje urodzinowe wydanie "Domu & Wnętrza"
Edipresse Polska prowadzi kampanię reklamową jubileuszowego numeru miesięcznika "Dom & Wnętrze". Magazyn obchodzi właśnie swoje 15-lecie. Działania reklamowe obejmują telewizję...
Edipresse Polska prowadzi kampanię reklamową jubileuszowego numeru miesięcznika "Dom & Wnętrze". Magazyn obchodzi właśnie swoje 15-lecie. Działania reklamowe obejmują telewizję (m.in. TVN Style, TVN24, Kuchnia.TV), radio oraz tytuły i serwisy własne. Reklamę wydawnictwo przygotowało we własnym zakresie. Przy planowaniu i zakupie mediów Edipresse współpracowało z domem mediowym Optimedia. Wartość budżetu reklamowego nie jest znana. Urodzinowy numer ukazał się również w zwiększonym nakładzie (do 50 tys. egz.) i objętości (wzrost o 32 strony). W magazynie ukazał się m.in. ranking pracowni architektonicznych i architektów, którzy przez ostatnie lata publikowali swoje projekty na łamach "Domu & Wnętrza". Dołączono również płytę z projektami domów jednorodzinnych. (JD)