"Visit3city Magazine" na wiosnę także w Glasgow i po raz pierwszy po polsku
Wydanie magazynu "Visit3city Magazine", który ukazuje się w ramach Projektu Promocji Pomorza, planowane jest jako dodatek do prasy w szkockim...
Wydanie magazynu "Visit3city Magazine", który ukazuje się w ramach Projektu Promocji Pomorza, planowane jest jako dodatek do prasy w szkockim Glasgow na wiosnę 2007 r. Projekt Promocji Pomorza będzie też wspierał działania zarządu lotniska Glasgow Prestwick promujące przeloty do Gdańska. Są to efekty wizyty w Trójmieście dziennikarzy szkockich gazet "Daily Record" i "Ayrshire Post" oraz menedżerów lotniska Glasgow Prestwick. Od wiosny 2005 r. ukazało się sześć wydań "Visit3city Magazine" w łącznym nakładzie 250 tys. egz., w trzech wersjach językowych (angielskiej, szwedzkiej i niemieckiej), które trafiły do rąk czytelników w Londynie (dwukrotnie w "The Times"), Sztokholmie (dwukrotnie w "Svenska Dagbladet"), Malmö i Karlskronie ("Sydvenska Dagbladet") oraz w Lubece ("Lübeckner Nachrichten"). W przygotowaniu są kolejne wersje językowe, w tym hiszpańska i polska, która pojawi się w kilku największych miastach naszego kraju na wiosnę przyszłego roku. W ramach projektu uruchomiono także portal informacji turystycznej Visit3city.pl (po polsku i po angielsku). Realizatorem projektu jest agencja promocji turystycznej Abakart Advertising z Sopotu, a powstał on we współpracy z urzędami miast Gdańska i Sopotu, Pomorską Regionalną Organizacją Turystyczną, Polską Organizacją Turystyczną i Portem Lotniczym im. Lecha Wałęsy. Głównym sponsorem jest Wizz Air. (KP)