Pięć domów mediowych na short-liście EMI

Wytwórnia muzyczna EMI ogłosiła short-listę pięciu domów mediowych walczących o wart 14 mln funtów budżet mediowy. Są wśród nich: The7stars,...

Wytwórnia muzyczna EMI ogłosiła short-listę pięciu domów mediowych walczących o wart 14 mln funtów budżet mediowy. Są wśród nich: The7stars, Starcom, MindShare, Carat i Media Campaign Services. Te dwa ostatnie pracują obecnie dla EMI. Carat zajmuje się telewizją, outdoorem i internetem, zaś MCS - prasą i radiem. Brytyjski przetarg EMI powinien zostać rozstrzygnięty do końca br. MindShare walczył ostatnio w przetargu o wart 18 mln funtów budżet innej wytwórni - Warner Music. Prawdopodobnie Warner wybierze PHD. Wytwórnia nie potwierdziła jednak jeszcze tych informacji. ("BrandRepublic")

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.