Cityboard Media planuje inwestycje w backlighty
Cityboard Media ma stworzyć sieć backlightów w swoim portfolio nośników. Marta Bryła, dyrektor obsługi klienta w Cityboard Media, nie zdradza...
Cityboard Media ma stworzyć sieć backlightów w swoim portfolio nośników. Marta Bryła, dyrektor obsługi klienta w Cityboard Media, nie zdradza formatu nośnika ani wielkości sieci, jaką firma zamierza wprowadzić. Prawdopodobnie będą to backlighty większe od najpopularniejszych obecnie na rynku 6x3 (sprzedaje je AMS) i 8x4 (taki format oferują Clear Channel Poland, Gigaboard Polska, Stroer i AMS). Cityboard Media oferuje największą na rynku sieć tablic 6x3 (3,8 tys. nośników), oferuje także tablice o formacie 12x4. Według nieoficjalnych źródeł jej udział w rynku reklamy zewnętrznej (szacowany na podstawie danych Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej) wynosił ok. 15 proc. (JN)