Starcom przejął od Mediaedge:cia obsługę Orlen Oil

Dom mediowy Starcom przejął od Mediaedge:cia obsługę budżetu firmy Orlen Oil, producenta m.in. olejów samochodowych. Zmiana domu mediowego odbyła się...

Dom mediowy Starcom przejął od Mediaedge:cia obsługę budżetu firmy Orlen Oil, producenta m.in. olejów samochodowych. Zmiana domu mediowego odbyła się bez przetargu. Orlen Oil, spółka wchodząca w skład grupy Orlen, zdecydował się skorzystać z tych samych agencji, z którymi pracuje PKN Orlen, czyli Starcom i Mather Communications. Obie firmy współpracowały przy najnowszej kampanii marketera. Przedstawiciele Orlen Oil nie podali wartości budżetu reklamowego. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.