Kampania z okazji 15-lecia "Domu & Wnętrza"
Listopadowe wydanie magazynu "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska) jest wydaniem jubileuszowym, z okazji 15-lecia pisma. Jego nakład zwiększono do 50...
Listopadowe wydanie magazynu "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska) jest wydaniem jubileuszowym, z okazji 15-lecia pisma. Jego nakład zwiększono do 50 tys. egz. Towarzyszy mu kampania przygotowana przez wydawcę. Działania obejmują telewizję (Ale Kino!, Kuchnia.TV, TVN Style, TVN), radio (Wawa, Antyradio), tytuły Edipresse i internet. Ogłoszono też konkurs dla czytelników, w którym są do wygrania bilety lotnicze British Airways na 5 kontynentów. Do numeru dołączono także płytę CD z 220 projektami domów jednorodzinnych. Numer wyróżnia nietypowa okładka. Redaktorem naczelnym "Domu & Wnętrza" jest Wiesław Kędzierski związany z pismem od początku jego istnienia. (KP)