Galposter wygrał w konkursie Zibi na corporate identity sieci Time Trend
Zibi Sp. z o.o., dystrybutor zegarków marek Casio, Atlantic i Seiko, rozstrzygnął konkurs na stworzenie nowego corporate identity. Nowy system...
Zibi Sp. z o.o., dystrybutor zegarków marek Casio, Atlantic i Seiko, rozstrzygnął konkurs na stworzenie nowego corporate identity. Nowy system identyfikacji wizualnej dla salonów Zibi, które zmieniają nazwę na Time Trend, wprowadzi Galposter. Zbudowanie strony WWW będzie należało do firmy Megaprojekt. Zibi przygotowuje kampanię promującą zmianę nazwy sieci salonów na Time Trend. Kampania obejmie media ogólnopolskie i lokalne, w tym internet. Firma zaplanowała silne wsparcie BTL. Nie jest znana nazwa agencji, która zajmie się działaniami reklamowymi, jak również termin rozpoczęcia kampanii. Wiadomo, że nowe logo ukaże się 2 listopada br. we wszystkich salonach Zibi. Nowa nazwa sieci została wybrana w wyniku badań zrealizowanych przez instytut badawczy Millward Brown SMG/KRC, z którym Zibi realizuje także inne badania (więcej na temat zmiany marki Zibi na Time Trend - patrz: DS "MMP" z 13 września br.). (KH)