"Puls Biznesu" podnosi wpływy reklamowe, wrzesień rekordowy

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", poinformował o istotnym wzroście wpływów reklamowych dziennika. O 11 proc. wzrosły przychody tytułu, porównując...

Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", poinformował o istotnym wzroście wpływów reklamowych dziennika. O 11 proc. wzrosły przychody tytułu, porównując styczeń-wrzesień br. do analogicznego okresu ub.r. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. "Puls Biznesu" zarobił 33,4 mln zł. Wydawca informuje też, że rekordowy w skali roku okazał się wrzesień. Wpływy za ten miesiąc osiągnęły wartość 5,8 mln zł, co oznacza 32-proc. skok w porównaniu z rokiem ubiegłym (dane od Bonnier Business Polska, na podstawie Expert Monitora, bez autopromocji). (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.