Tyler Brule, założyciel "Wallpaper", pracuje nad nowym magazynem "Monocle"
Tyler Brule, założyciel magazynu "Wallpaper", planuje uruchomienie nowego tytułu "Monocle". Ma on łączyć formułę magazynu biznesowego z pismem kulturalnym. Brule...
Tyler Brule, założyciel magazynu "Wallpaper", planuje uruchomienie nowego tytułu "Monocle". Ma on łączyć formułę magazynu biznesowego z pismem kulturalnym. Brule o takim projekcie wspominał już w 2004 r. Odbiorcami "Monocle" mają być opiniotwórcze i zamożne osoby, którym tytuł zaoferuje reportaże ze świata wielkiego biznesu. "The Observer" napisał, że Brule ma 5 mln funtów od prywatnych inwestorów. Magazyn ma ukazywać się 10 razy w roku, kosztować 5 funtów i mieć nakład 150 tys. egz. "Monocle", podobnie jak "Wallpaper", otworzy swoje centralne biuro w Londynie, a lokalne biura w Tokio, Nowym Jorku i Zurichu. Brule założył "Wallpaper" w 1996 r. W 1997 r. sprzedał go koncernowi Time Inc. ("BrandRepublic")