Polska Izba Artykułów Promocyjnych szuka agencji

Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) poszukuje agencji designerskiej, która wykonałaby logo stowarzyszenia. Konkurs ma charakter otwarty, a stowarzyszenie nie narzuca...

Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) poszukuje agencji designerskiej, która wykonałaby logo stowarzyszenia. Konkurs ma charakter otwarty, a stowarzyszenie nie narzuca żadnych ograniczeń odnośnie do projektu. - Zależy nam przede wszystkim na ciekawym pomyśle - mówi Zbigniew Zieliński, wiceprezes PIAP. Polska Izba Artykułów Promocyjnych zrzesza producentów artykułów promocyjnych. Zastąpiła na rynku Polską Izbę Reklamy. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.