Gadu-Gadu tworzy panel respondentów do badań marketingowych przez internet
Gadu-Gadu SA zaoferuje w najbliższych dniach nową usługę dla klientów biznesowych - badania marketingowe przez internet. - Coraz więcej firm...
Gadu-Gadu SA zaoferuje w najbliższych dniach nową usługę dla klientów biznesowych - badania marketingowe przez internet. - Coraz więcej firm potrzebuje szybkiego zasięgania informacji z rynku. My, jako właściciel komunikatora, z którym związana jest ogromna społeczność internautów, możemy im zaoferować szybkie dotarcie do dużej grupy respondentów, w dodatku zapewniając bardzo dobrą efektywność kosztową - mówi Krzysztof Szalwa, członek zarządu Gadu-Gadu SA. Gadu-Gadu przygotowało wspólnie z agencją badawczą Inquiry stały panel respondentów, dla uczestników przygotowany został program lojalnościowy (będą otrzymywać nagrody i uczestniczyć w konkursach). Docelowo panel ma liczyć minimum 10 tys. osób. (MG)