Gruppa66 Ogilvy reorganizuje struktury; Sobieraj i Lissowski awansują
Gruppa66 Ogilvy zrezygnowała z wprowadzonego w lutym br. podziału agencji na trzy zespoły łączące funkcje obsługi klienta i kreacji. W...
Gruppa66 Ogilvy zrezygnowała z wprowadzonego w lutym br. podziału agencji na trzy zespoły łączące funkcje obsługi klienta i kreacji. W ich miejsce powstały dwie struktury o podobnym charakterze, którymi będą kierować Olga Sobieraj i Maciej Lissowski, awansowani na stanowiska client service directorów (dotychczas pełnili funkcje group account directorów). W zakresie kreacji ich prace będą wspierać Ireneusz Broda i Iwona Czerwińska, zastępcy dyrektora kreatywnego. Trzeci zespół został rozwiązany. Kierujący nim dotąd Wojciech Lukowski (w Ogilvy od października 2005 r.) i Grzegorz Badzio odchodzą z firmy. Według przedstawicieli agencji nowa struktura będzie miała charakter wertykalny i ma zagwarantować klientom wyższą niż dotąd jakość serwisu. Poza tym w każdej grupie ma się pojawić po trzech account directorów, których wybór nastąpi w drodze awansu wewnętrznego oraz rekrutacji zewnętrznej. - Silny zespół account directorów samodzielnie zarządzających swoimi zespołami pozwoli na zwiększenie zaangażowania w obsługę klientów i ułatwi bieżącą pracę agencji. Jestem także przekonany, że nowa struktura otworzy przed naszymi pracownikami lepsze możliwości awansu - twierdzi Tomasz Bałuk, CEO Ogilvy Group Poland. Nowe zespoły mają w większym niż dotąd stopniu położyć nacisk na sprzedaż usług innych spółek grupy, przede wszystkim interaktywnych (Ogilvy Interactive) oraz public relations i event marketingu (Ogilvy PR). (JP)