Edipresse ponownie rusza z loterią "Przyjaciółki"

Z najnowszym numerem tygodnika "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) ruszyła kolejna loteria "Koło Fortuny Max". Za jej organizację oraz logistykę odpowiedzialna jest...

Z najnowszym numerem tygodnika "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) ruszyła kolejna loteria "Koło Fortuny Max". Za jej organizację oraz logistykę odpowiedzialna jest firma PlayPrint. Jednocześnie wydawca rozpoczął kampanię reklamową, w której wystąpiła Katarzyna Skrzynecka. Kampania została przygotowana we własnym zakresie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Optimedia. Działania promocyjne obejmą telewizję, radio, prasę i internet. Wartość budżetu reklamowego nie jest znana. Loteria potrwa siedem tygodni. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.