Bartłomiej Kozłowski został dyrektorem kreatywnym Demo

Bartłomiej Kozłowski, dotychczas pracujący w agencji reklamowej Demo Effective Launching na stanowisku art directora, został dyrektorem kreatywnym. Zanim rozpoczął współpracę...

Bartłomiej Kozłowski, dotychczas pracujący w agencji reklamowej Demo Effective Launching na stanowisku art directora, został dyrektorem kreatywnym. Zanim rozpoczął współpracę z krakowską agencją, pracował m.in. w: Studiu Projektowym "Prosfera", "Dzienniku Polskim", agencji reklamowej Wizard oraz jako wykładowca w Publishing Institute. Na nowym stanowisku zastąpił Dariusza Chwieruta, który odszedł do S4, gdzie pełni funkcję creative group head. Obecnie w dziale kreacji Demo pracuje 12 osób i prowadzona jest rekrutacja nowych pracowników. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.