Infor wdraża nową e-strategię, Michał Prysłopski dyrektorem projektu, Paweł Dobosz szefem ds. marketingu
Grupa Wydawnicza "Infor" rozpoczyna wdrażanie nowej strategii internetowej. Dyrektorem projektu został Michał Prysłopski, do niedawna odpowiedzialny w Gazecie.pl (Agora) m.in....
Grupa Wydawnicza "Infor" rozpoczyna wdrażanie nowej strategii internetowej. Dyrektorem projektu został Michał Prysłopski, do niedawna odpowiedzialny w Gazecie.pl (Agora) m.in. za serwisy Dom, Praca i Gospodarka oraz rozwój systemu zarządzania treścią tego portalu. Prysłopski będzie odpowiedzialny przede wszystkim za nadzór nad biznesową i technologiczną stroną produktów wdrażanych w ramach nowej strategii. W związku z projektem utworzono też dział marketingu produktów informatycznych. Jego dyrektorem został Paweł Dobosz, wcześniej dyrektor promocji "Gazety Prawnej". Dobosz zapowiada, że budżet marketingowy na promocję produktów internetowych wydawnictwa zostanie mocno zwiększony. - Mamy dwa główne cele: zwiększenie oglądalności naszego portalu Infor.pl oraz zakomunikowanie klientom biznesowym atrakcyjności naszej oferty reklamowej w internecie, zarówno jeśli chodzi o grupę docelową, jak i o ceny - mówi. Cel zasięgowy na 2007 rok to podwojenie trafficu na witrynach wydawnictwa - portalu Infor.pl i serwisu GazetaPrawna.pl. Wydawca jest właśnie w trakcie ich integrowania w jeden portal. GazetaPrawna.pl będąca do tej pory całkiem odrębnym serwisem stanie się praktycznie częścią portalu Infor.pl (integracja następuje także na płaszczyźnie sił redakcyjnych). - Chcemy także doprowadzić do zsumowania tych dwóch serwisów w jedną całość, z adresem Infor.pl, w badaniach Megapanel PBI/Gemius. Obecnie zasięg tych dwóch naszych serwisów to ok. 0,5 mln użytkowników miesięcznie, naszym celem jest, by na koniec przyszłego roku zasięg portalu Infor.pl przekroczył 1 mln użytkowników miesięcznie - mówi Dobosz. W najbliższym czasie wydawca będzie też wprowadzał nową ofertę reklamową, znacznie zwiększając liczbę udostępnianych klientom form reklamowych. - Chcemy naszą ofertę poszerzyć i zróżnicować, do tej pory oferowaliśmy tylko kilka form reklamowych, naszym celem jest dogonienie w najbliższym czasie standardów rynkowych w tej kwestii - dodaje Dobosz. (MG, KP)