Maciej Nowicki skończył pracę w Greyu, Sośnierz i Waliczek wracają do agencji
Maciej Nowicki, który od marca 2005 roku pełnił w agencji Grey Worldwide Warszawa funkcję dyrektora kreatywnego, 19 października zakończył współpracę...
Maciej Nowicki, który od marca 2005 roku pełnił w agencji Grey Worldwide Warszawa funkcję dyrektora kreatywnego, 19 października zakończył współpracę z firmą. Rozstanie nastąpiło za porozumieniem stron. Na razie nie wiadomo, kto go zastąpi, tymczasowo funkcję tę przejmą creative group head odpowiadający za poszczególne grupy kreatywne. Jednocześnie do kreacji Greya wraca team, który we wrześniu ub.r. przeszedł do Scholz & Friends: Katarzyna Sośnierz, senior copywriter, i Grzegorz Waliczek, art director. Im też powierzone będzie zarządzanie jedną z grup kreatywnych. Sośnierz i Waliczek obejmują od 23 października stanowiska creative group head. - Jednym z zadań, jakie stawiamy przed agencją, jest zmiana wizerunku Greya - mówi Pietro Leone, regional managing director Grey Global Group. - Chcemy stawiać na najlepszych ludzi, a także stwarzać w agencji warunki przyciągające do nas najlepszych specjalistów z całego rynku. Według Piotra Batogowskiego, dyr. generalnego Scholz & Friends, stanowiska Sośnierza i Waliczka w najbliższym czasie zostaną powtórnie obsadzone. Decyzje w tej sprawie wkrótce zapadną. Maciej Nowicki wcześniej był dyrektorem kreatywnym JWT Polska (rozstał się z tą agencją na początku 2004 r.), potem pracował w moskiewskiej FCB na tym samym stanowisku. Nie wiadomo, jakie są jego dalsze plany zawodowe. (AMS)