Motor-Presse podniesie w przyszłym roku ceny reklam

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadzi w przyszłym roku podwyżki cen reklam. Koszty reklam wzrosną od kilku do kilkunastu procent. Podwyżki będą...

Wydawnictwo Motor-Presse Polska wprowadzi w przyszłym roku podwyżki cen reklam. Koszty reklam wzrosną od kilku do kilkunastu procent. Podwyżki będą obowiązywać od wydań lutowych. Jak mówi Rafał Stańczak, marketing manager Motor-Presse Polska, planowane podwyżki podyktowane są urealnieniem cen wobec głównych konkurentów, uporządkowaniem cenników oraz uwzględnieniem inflacji. Po zmianie strona reklamy np. w "Auto Motor i Sport" będzie kosztowała 25 tys. zł, w "Men's Health" - 38 tys. zł, a w "Motocyklu" - 6,5 tys. zł (wszystkie ceny nie uwzględniają podatku VAT). (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.