RRM powiększa zespół sprzedażowy

W RRM-ie (dom sprzedaży m.in. Radia Zet i Radiostacji) powstał nowy zespół sprzedażowy. Kieruje nim na stanowisku menedżera Renata Wysocka...

W RRM-ie (dom sprzedaży m.in. Radia Zet i Radiostacji) powstał nowy zespół sprzedażowy. Kieruje nim na stanowisku menedżera Renata Wysocka (dotychczas starszy doradca w dziale obsługi klienta). Do zespołu dołączyli Magdalena Jagiełło jako doradca ds. obsługi klienta (ostatnio PR manager RRM) oraz Grzegorz Trojan jako starszy doradca ds. planowania radia. Funkcję PR managera RRM-u objęła natomiast Marzena Kolczyńska odpowiedzialna dotychczas za promocję. RRM wzmacnia również sprzedaż regionalną. Na stanowisko doradcy ds. sprzedaży regionalnej awansowała Anita Jankowska, pełniąca dotąd funkcję office managera. W ramach zmian awansowano także na starszego doradcę Katarzynę Wójcik-Śliwińską z krakowskiego biura RRM. - Chcemy wykorzystać potencjał sprzedażowy naszych ludzi. Wierzymy, że poszerzenie działu sprzedaży oraz nowy podział zadań i kompetencji w ramach istniejących zespołów przyczynią się do wzrostu naszej efektywności i zadowolenia naszych klientów - mówi Krzysztof Jaworski, dyrektor RRM. (BG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.