Centralwings reklamuje się na 420-metrowym bannerze przy Okęciu w Warszawie

Tanie linie lotnicze Centralwings należące do Polskich Linii Lotniczych LOT do końca roku będą się reklamowały na ogromnym bannerze o...

Tanie linie lotnicze Centralwings należące do Polskich Linii Lotniczych LOT do końca roku będą się reklamowały na ogromnym bannerze o długości 420 m w okolicach warszawskiego lotniska Okęcie. Reklama promująca pierwsze bezpośrednie połączenie z Warszawy do francuskiego Lille ma w sumie 820 mkw. powierzchni (przy wspomnianej długości ma ok. 2 m wysokości). Kreację reklamy wykonała agencja Heads Advertising (dawna Art FM), a przy zakupie powierzchni reklamowej uczestniczył dom mediowy Media Insight. Przewoźnik nie zdradza, ile zapłacił za blisko 3-miesięczną ekspozycję tego bannera, ale wiadomo, że kampanię współfinansowało lotnisko Lille oraz grupa Auchan, która ma tam swoją centralę (obejmującą również sieci Leroy Merlin i Decathlon). Kampania prowadzona jest też na lotnisku w Lille (bannery, plakaty, specjalne stanowisko Centralwings), w całym regionie Nord' Pas de Calais (rozmieszczono łącznie 667 billboardów) oraz we francuskojęzycznej części Belgii (61 billboardów). Spoty reklamowe wyemitują najważniejsze lokalne gazety i kanał francuskiej telewizji publicznej TVF3, uruchomiono też specjalną stronę lille-varsovie.fr. Przewoźnik nie ukrywa, że liczy na zainteresowanie licznej w tamtym regionie Polonii (szacuje się, że w regionie Nord' Pas de Calais mieszka około pół miliona osób polskiego pochodzenia). Przedstawiciele regionu liczą z kolei na polskich turystów, którzy ze względu na uciążliwe dojazdy autokarowe do tej pory preferowali inne regiony Francji. Loty do Lille startują 15 grudnia i będą się odbywały 3 razy w tygodniu. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.